En aquesta entrada posarem a la teva disposició una sèrie de consells que et poden resultar extremadament útils en cas que vulguis fer servir els nostres fantàstics Photocalls per a esdeveniments, totalment personalitzats i fabricats amb els millors materials per professionals altament qualificats.
Una imatge val més que mil paraules
Pot sonar com un clixé barat però no deixa de ser cert. Si una fotografia compta amb un bon enquadrament, una il·luminació perfecta i una composició excel·lent, aquesta fotografia pot marcar una gran diferència a les mans de qualsevol editor. Si un editor té a la mà 2 articles semblants en qualitat de contingut i una de les poques diferències és que les nostres fotografies són molt millors que les de la nostra competència, pots endevinar quina ocuparà una millor posició al seu medi? La resposta és, és clar, òbvia.
Per tant, és vital i imprescindible que entengueu la gran importància que poden arribar a tenir les fotografies fetes per professionals per promocionar el vostre producte, servei, marca o empresa.
Escull una bona hora del dia i ofereix bones condicions de treball
És important que sàpigues que hi ha moltes diferències entre organitzar un Photocall a les 8:00am i fer-ho entre les 10:00am i les 12:00am. Cal posar les coses fàcils a tots els treballadors involucrats a l’esdeveniment (també als fotògrafs)
-
-
- Si l’hora de presa de fotografies està programada per ben entrada el matí, hi podran acudir més fotògrafs de diferents mitjans i per tant tindràs una cobertura més àmplia. (a més a més vindran tots amb l’estómac ple, i sempre es treballa més a gust d’aquesta forma :D)
- Si la ronda de fotografies és a l’exterior és important tenir en compte la posició del sol respecte del vostre Photocall, això pot marcar una gran diferència en la qualitat de les fotos. A més, és sempre bona idea crear un pla de contingència en cas que faci mal temps (sempre consulta les previsions meteorològiques i organitza tot tenint-les en compte per no haver d’usar el teu pla de contingència)
- Si les fotos es prendran en un interior, cal que proporcionis una il·luminació perfecta per als fotògrafs, ja que faran millors fotos i així no hauran d'”estregar” les càmeres i passar-se temps innecessari amb la posterior edició.
- Fes un planning perfecte. No facis esperar llargues hores els fotògrafs sota el càlid sol d’un matí d’agost perquè els has convocat a les 10 del matí, i fins a les 12 del migdia no es fan les fotografies ja que hi ha entrevistes entre mitges. Els fotògrafs assistents poden perdre interès i anar a fer altres feines i oblidar-se del teu esdeveniment. Tingues en compte que la presa de fotos es pot fer ràpid, així que hauria de ser sempre el primer a l’agenda del teu esdeveniment.
- Proporciona als fotògrafs totes les comoditats que et puguis permetre. Un espai a resguard de la pluja o de la calor sempre és d’agrair, ja que l’equip que porten a sobre no és precisament barat (a més també són persones amb sentiments!). Si a sobre els dónes accés a wifi, és un “win win”, ells poden publicar abans les seves fotografies i la teva marca guanya cobertura immediata del teu esdeveniment, això a xarxes socials com Twitter, Facebook o Instagram té un gran valor. També els pots oferir algun refrigeri, com ara cafè, refrescos i alguna cosa per picar. No subestimis mai el poder d’un fotògraf amb l’estómac ple, i per tant feliç!
-
Convida o contracta famosos que representin els valors de la teva marca
És important tenir bon ull a l’hora de convidar o contractar famosos perquè facin acte de presència als teus Photocalls o esdeveniments. No val qualsevol opció, com a empresa, abans de la creació de serveis o fabricació de productes, sempre fas estudis de mercat en què, òbviament tens en compte quin és el teu “target”. En el cas de famosos per als teus Photocalls per a esdeveniments és exactament el mateix, has de tenir en compte quin tipus de persones segueixen en xarxes socials el famós que pretenguis convidar o contractar. A més, aquesta persona o persones han de representar uns valors acords amb la teva marca. En cas que contractis famosos per posar al Photocall, fes que aquests estiguin el temps necessari perquè tots els fotògrafs puguin fer les fotos que necessitin per a les seves publicacions.
Distribuïu amb lògica el contingut de l’esdeveniment
Has de conèixer bé el mercat de publicacions relacionades amb el teu sector. És una despesa inútil i una mala gestió de recursos enviar el material del teu esdeveniment perquè el publiquin en un mitjà que no és seguit pel target al qual pretens arribar. Encara que apareguis en menys publicacions, si aquestes tenen renom, són de qualitat, estan altament considerades dins del sector ia més són seguides pel tipus de públic a què vols vendre el teu producte o servei, millor que millor.
Deixa’t aconsellar per professionals amb èxit amb anys d’experiència en el disseny i la fabricació de Photocalls per a esdeveniments
Un dels valors més preats entre els líders en qualsevol tipus d’empresa, és que aquests tinguin bon criteri i es deixin aconsellar per professionals experimentats, amb èxit a la seva professió i amb coneixements molt específics sobre la feina a realitzar.
En el disseny i fabricació de Photocalls per a esdeveniments també cal deixar-se aconsellar i seguir els passos de dissenyadors experimentats. Si us plau, no et deixis influenciar per lopinió de cunyats, cosins o amics sense experiència en disseny de Photocalls. Un bon dissenyador sempre tindrà en compte quin tipus de producte o servei estàs oferint, a qui va dirigit, per a quin tipus desdeveniment serà usat el Photocall, i el més important, sabrà com fer que la teva marca es distingeixi de la resta de la teva competència.
Per a més informació sobre el disseny i fabricació de Photocalls per a esdeveniments, us suggerim que us poseu en contacte amb les nostres oficines i us atendrem encantats i sense cap compromís.